Fuqizimi i fëmijëve – te punuarit direkt me femijët
Puna e punonjësit social përbëhet nga tre nivele, duke filluar nga ndjekja e rastit, puna në grup, terapia e grupit, terapia e familjes, organizimi i komunitetit dhe administrimi. Nivelet janë renditur më poshtë:
– mikropraktika ose niveli i primar, ku fokusi është individi;
– mezopraktika ose niveli sekondar, ku fokusi janë familjet dhe grupet e vogla;
– makropraktika ose niveli terciar, ku fokusi janë puna me organizatat dhe komunitetet apo realizimi i ndryshimeve në politikat sociale.
Kush mund të marë pjesë në këtë sesion?
- Studentë dhe profesionistë të punës sociale
- Punonjës të shërbimeve sociale
- Punonjës së sektorit jo-qeveritar
- Profesionistë dhe studiues të rinj të interesuar për praktiken e punes sociale me femijet.
Qëllimi dhe objektivat e sesionit online
Ky sesion do të fokusohet në eksplorimin e dinamikave të procesit të ndihmës së drejtpërdrejtë dhe fazat e tij në zbatimin në praktikë. Një rëndësi e veçantë do t’i kushtohet dilemave etike, me të cilat profesionistët përballen gjatë ndërveprimit me fëmijë të gjinive dhe moshave të ndryshme (p.sh., mos mërzitja e fëmijëve), si dhe rëndësinë e punës së drejtpërdrejtë me fëmijën e abuzuar ose në rrezik për abuzim, përgjatë procesit të ndihmës.
Në mënyrë më specifike, ky sesion synon të:
- Prezantojë njohuritë dhe teknikat bazë për punonjësit e mbrojtjes së fëmijëve, në ofrimin e ndihmës së drejtpërdrejtë për fëmijët;
- Rrise kuptueshmerine e pjesëmarrësve me teoritë, përqasjet dhe teknikat efikase në punën me fëmijët;
- Njohe pjesemarresit/et me dinamikat e fazave të ndryshme të procesit të ndihmës, mbështetur tek nevoja specifike të fëmijëve.
- Të shërbejë si një forum për diskutimin e sfidave dhe dilemave etike me të cilat mund të përballemi në praktikën tonë të përdishme profesionale ne punen me femijet.
Qëllimi dhe objektivat e sesionit online
Ky sesion do të fokusohet në eksplorimin e dinamikave të procesit të ndihmës së drejtpërdrejtë dhe fazat e tij në zbatimin në praktikë. Një rëndësi e veçantë do t’i kushtohet dilemave etike, me të cilat profesionistët përballen gjatë ndërveprimit me fëmijë të gjinive dhe moshave të ndryshme (p.sh., mos mërzitja e fëmijëve), si dhe rëndësinë e punës së drejtpërdrejtë me fëmijën e abuzuar ose në rrezik për abuzim, përgjatë procesit të ndihmës.
Në mënyrë më specifike, ky sesion synon të:
- Prezantojë njohuritë dhe teknikat bazë për punonjësit e mbrojtjes së fëmijëve, në ofrimin e ndihmës së drejtpërdrejtë për fëmijët;
- Rrise kuptueshmerine e pjesëmarrësve me teoritë, përqasjet dhe teknikat efikase në punën me fëmijët;
- Njohe pjesemarresit/et me dinamikat e fazave të ndryshme të procesit të ndihmës, mbështetur tek nevoja specifike të fëmijëve.
- Të shërbejë si një forum për diskutimin e sfidave dhe dilemave etike me të cilat mund të përballemi në praktikën tonë të përdishme profesionale ne punen me femijet.