Bullizmi në shkollat shqiptare dhe nevoja për të parandaluar dhe luftuar atë"

Instructor
wpadmin
103 Students enrolled
0
0 reviews
  • Description
  • Curriculum
  • Reviews
Cover 22 Shkurt

“Bullizmi në shkollat shqiptare dhe nevoja për të parandaluar dhe luftuar atë.

Prof.Dr. Edmond Dragoti 

Online: 22 Shkurt 2024, ora 12-14.00

Sjelljet agresive dhe dhuna ndaj fëmijëve janë një problem serioz që rrezikon zhvillimin, mirëqenien e fëmijëve, cenojnë të drejtat themelore, dinjitetin dhe mund të rrezikojnë jetën e tyre. Siguria e të gjithë pjesëtarëve në ambientin shkollor dhe mungesa e sjelljeve agresive është një kusht thelbësor për promovimin e një shkolle efektive që rrit mirëqenien akademike, emocionale dhe sociale të nxënësve të saj. Konventa e të Drejtave të Fëmijëve thekson rëndësinë e mbrojtjes së cilësisë së jetës së fëmijës dhe të drejtën e tyre për tu edukuar në një mjedis të sigurt, pa dhunë, ngacmime dhe neglizhim.

Më shumë se tre dekada më parë, Shqipëria u përball me sfida të shumta sociale të pazgjidhura, duke përfshirë bullizmin. Ndërsa diskutimet në lidhje me bullizmin preknin tema më të gjera si dhuna dhe abuzimi, njohja zyrtare e “bullizmit” në diskutimet publike u shfaq vetëm në vitin 2014. Kjo rezultoi në një eksplorim të kufizuar të çështjes në shkallë kombëtare.

Hulumtimi i bullizmit në Shqipëri ka qenë sporadik, me vetëm disa studime kombëtare të ndërmarra në intervale të ndryshme. Veçanërisht, studimet e kryera para vitit 2014 trajtuan kryesisht dhunën brenda mjediseve arsimore, pa hetuar në mënyrë specifike format e sjelljeve ngacmuese. Janë dokumentuar vetëm katër studime kombëtare, të kryera në vitet 2006, 2017 dhe 2022. Hetimet e mëparshme synonin kryesisht dhunën në shkollë, pa e izoluar bullizmin si një shqetësim unik.

Në vitin 2006, një studim i porositur nga UNICEF zbuloi shifra në lidhje me këtë. Ai raportoi se 48% e fëmijëve të anketuar kishin përjetuar agresion fizik nga bashkëmoshatarët. Gjithashtu, 13.3% kanë treguar për ngacmime seksuale brenda ambienteve të shkollës, ku pothuajse gjysma kanë implikuar shokët e tyre të klasës si autorë. Ky studim theksoi gjithashtu pasojat e thella psikologjike të një agresioni të tillë, duke përfshirë ndikimet negative në shëndetin emocional, proceset natyrore të zhvillimit dhe evolucionin e mundshëm të tendencave të dhunshme. Në mënyrë shqetësuese, një nëngrup nxënësish madje zbuluan mendime vetëvrasëse që buronin nga abuzimi. Për më tepër, një numër i konsiderueshëm nxënësish shprehën ndjenja të pasigurisë në shkollë për shkak të dhunës së mundshme nga bashkëmoshatarët.

Në vitin 2017, Këshilli i Evropës ndërmori një Anketë Kombëtare për të eksploruar Bullizmin dhe Ekstremizmin brenda Sistemit Arsimor Shqiptar., ku disa nga gjetjet kryesore të tij ishin si në vijim:

  • Afërsisht 19.4 % nxënësve pohuan se janë të përfshirë në fenomenin e bullizmit 2-3 herë në muaj ose më shumë, ku 9.7 % e tyre pohojnë se janë viktima, 5.2 % janë agresorë dhe 4.3% janë edhe agresorë edhe viktima.
  • Një përqindje e lartë nxënësish, rreth 29 %, pohojnë se kjo gjë i ka ndodhur një ose dy herë në muajt e fundit. Si e perceptojnë mësuesit dhe prindërit përhapjen e fenomenit?
  • Ndërsa në anën tjetër 60 % e mësuesve pohuan se në shkollat e tyre ngjarje të tilla janë të pranishme.
  • Për prindërit, fenomeni është gjithashtu i njohur, duke qenë se 23 % e tyre pranuan se fëmija i tyre kishte qenë viktimë e bullizmit. Djemtë janë më shumë të përfshirë në dukurinë e bullizmit se vajzat

 

Format/ llojet më të përhapura t bullizmit

Ø Forma më e përhapur e bullizmit është ai psikologjik:” Nxënësit e tjerë më kanë përgojuar ose kanë përhapur thashetheme të rreme rreth meje dhe janë përpjekur që të tjerët të më marrin inat” në 45% të rasteve.

ØI dyti është bullizmi verbal: “Unë jam përqeshur, më janë thënë gjëra fyese, ose jam vënë në lojë nga një ose disa nxënës?” në 37% të rasteve.

Ø Në vendin e tretë është bullizmi fizik “Unë jam goditur, shkelmuar, shtyrë ose mbyllur brenda” në 33 % të rasteve.

Ø Ndërsa forma më pak e përhapur është bullizmi virtual/ kiberentik me 15 %. Pse ndodh bullizmi? A e raportojnë nxënësit?

 

Kush mund të marë pjesë në këtë sesion?

  • Studentë dhe profesionistë të punës sociale
  • Punonjës të shërbimeve sociale
  • Punonjës së sektorit jo-qeveritar
  • Profesionistë dhe studiues të rinj të interesuar

 

Qëllimi dhe objektivat e sesionit online

Qëllimi kryesor i këtij sesioni onlinë është të ofrojë informacion mbi situatën e bullizmit në Shkollat Shqiptare  si edhe të ofrojë njohuri dhe teknika pune për një adresim efektiv të tij.

Në mënyrë më specifike, ky sesion synon të:

  • Rrisë ndërgjegjësimin e pjesëmarrësve mbi situatën e bullizmit në shkollat Shqiptare;
  • Të shpjegojë dhe analizojë shkaqet dhe pasojat e bullzimit tek aadoleshëntët dhe të rinjtë;
  • Të ofrojë modele dhe teknika praktike për profesionistët mbi parandalimin dhe adresimin efektiv të bullizmit;
  • Të shërbejë si një forum për diskutimin e sfidave dhe dilemave me të cilat mund të përballemi në praktikën tonë të përdishme profesionale.

 

 

Metodologjia e sesionit:

 

  • Për arritjen e objektivave të sipërlistuara, në këtë sesion do të kombinohen prezantime të shkurtra dhe diskutime sipas cështjeve.
  • Përgjatë diskutimeve do t’u kërkohet pjesëmarrësve të identifikojnë dhe sjellin skenarë të dilemave të tyre në lidhje me çështjen me të cilat mund të jenë përballur në praktikën e punës së tyre.

 

Share
Course details
Duration 2
Level Beginner

Arkiva

Orari i punës

Monday 8:30 am - 16.00 pm
Tuesday 8:30 am - 16.00 pm
Wednesday 8:30 am -16.00 pm
Thursday 8:30 am -16.00 pm
Friday 8:30 am -16.00 pm
Saturday Closed
Sunday Closed
Ju i kontrolloni të dhënat tuaja
Fakulteti i Shkencave Sociale, Departamenti i Punës Sociale (Universiteti i Tiranës) ruan disa informacione të vogla ne shfletuesin tuaj për të siguruar saktësine e funksionimit të faqes. Ju mund të refuzoni këtë cilësi duke shtypur butonin Refuzoj ose vizitoni Politikat e privatësisë për më shumë informacion.
This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).